Rândul tău

Posted: Decembrie 26, 2012 in Scrierile mele

Vine Crăciunul şi-mi aduc aminte de domnul preşedinte. El la Predeal eu la Real, la cumpărături. M-am aşezat la rând. Ce mai! O coadă, pentru mine corvoadă, la o casă cu caseriţă grasă, dar frumuşică, o papuşică de pus sub brad. Mi-a venit să cad, pe spate, în exclusivitate, pentr-un magazin atât de plin, când după ce am înşirat, de-am transpirat, cumpărăturile, umplând banda rulantă, ea, cu privirea absentă, mi-a pus o-ntrebare “Aveţi bani ? Nu ne mai merge cititorul de card”. Aveam card şi ce puteam să fac să-mi fie şi mie pe plac. Am lăsat banda plină cu cartaboşi şi cu slănină, cu carne tocată, salam o bucată, cârnaţi afumaţi, brânză de vaci, câţiva colaci, doi cozonaci, albitură pentru răcitură, un borcan cu muratură, câteva banane, pentru pom bomboane, muşchiuleţ de porc din rasa York, o pungă cu nuci, o oală de tuci, un curcan, hrean la borcan, două franzele, o pungă cu acadele, alune de pădure, un borcan cu mure, zece sticle cu vin d’ăla mai fin, un borcan cu masline şi vă spun cinstit, nu mi-a fost ruşine să-i spun “Oricum, e rândul tău acum, să le iei din drum”.

Comentarii
  1. Gigi Boros spune:

    O intrebare(de fapt doua):1.A fost destul de lunga banda de la casa?2.iti ajungeau banii de pe card,pt ca tot romanul se plinge ca n-are bani dar de cumparat umple benzile caselor de marcat.
    Revelion placut si cu masa plina de bunatati

  2. Noni spune:

    Delectantă. Măcar faptul că le-aţi luat şi v-au aparţinut un timp, v-a dat clipa de fericire, precum Geoana, cu noaptea de preşedinte…Înşiruirea celor cumpărate mi-a trezit, şi mie, dragi amintiri!

Lasă un răspuns

