Programul „Casa”

Posted: August 3, 2014 in Scrierile mele

În casă, cu coatele pe masă, căzut pe gânduri după ce-am citit câteva rânduri, culese, recunosc, pe alese, din discursul „primului” candidat la președenție, mi-am aruncat ochii-n tavan dupa modelul aceluiași cârlan. Nu căutam niciun răspuns, îl aveam. Așa am aflat de aliatul lor principal, Biserica. Dacă aștia ne vor conduce împreună programul lor va fi „Ultima casă”. Casa mamii lor de casă și am început să gândesc precum tânărul ardelean plecat la pețit o fată ce statea la două case de casa sa. Primit cu bucurie în casă l-au așezat la masă. Un pahar de jinars, slănină cu ceapă, în prima „etapă”, apoi friptane, cât capacul de la „vece”, stropite cu vin rece să nu li se aplece. La final s-au pus pe vorbit. În timp ce tatăl își lăuda fata, cât este de brează și noaptea e trează, spală, are chibzuială, gătește și muncește de se spetește, că-i plac mititeii…nu la tigaie ci la grătar…tânărul ardelean își lipise ochii de tavan, apoi lăsându-i să „curgă” pe pereți o aude și pe viitoarea soacră lăudâdu-se că i-a fătat o scroafă. „Să șci că-s cu cultura la zi (n-a specificat care), tăți porcii mei îs patrupezi”. Numai fata, nerăbdătoare la oprit din privit pe tânărul ce venise la pețit. „No zî șî tu oarece! La șe gândeșci?” Ardeleanul care, după atâta mâncat și băut, uitase de ce intrase, a grăit „ Mă gândeam că de-o lua foc casa aista ce jar mare s-o face!”

Comentarii
  1. Je spune:

    Esti setat, nu mai surprinzi pe nimeni, cu nimic. Poti si altceva in afara de ce ti se comanda? Ca, macar aparent, ai avea instrumente. Doar nu le ai si pe alea din „dotare”, nu de la natura!?!

  2. ispas spune:

    CE TE-O FI DURAND SI UNDE DE TIPI ASA ?

  3. Gheorghe Boros spune:

    Un reporter, pe strada:
    – Bună ziua! Cred că stiati deja, astăzi este ziua domnului presedinte. Vreti să ii urati ceva?
    – Păi… da: La multi ani! Cu executare!

  4. mikilici spune:

    Super tare. Primul comentariu ala e din alt film. Asa … daca nu esti sensibil la subliminalele de pe Antena.

Lasă un răspuns

