Alles gewundert

Posted: Noiembrie 19, 2014 in Scrierile mele

Alles gewundert sau în traducere „toţi se miră” de alegerea românilor.

M-am obişnuit, la mine la ţară, să reduc la scară situaţia din ţară. Sâmbăta adun la masă jumătate, vreo şapte, dintre membrii familiei, de toate categoriile sociale, de la profesor universitar până la şomer şi pensionari. De restul mă bucur vara că-s mai departe de casa. Pe mine nu m-a mirat când, duminică, chiar şi cei care nu au votat deloc, ne-am „încolonat” şi ieşind din casă am demonstrat că şi nouă ne pasă, cu credinţa că şi votul nostru contează. A contat şi ne-am bucurat. Ponta, cu minciunile lui, aroganţa lui, mitocănia lui (precum îi e şi…Firea ), cu gafele lui şi fuguţa la Antena trei (nişte derbedei care-l şi vedeau câştigând cu 70%) pentru a arunca cu sare în ochii românilor, cu rânjetul lui afişat pe „sticlă” (n-a fost zi lăsată de la Dumnezeu), cu glumiţele lui de prost gust, devenise cel mai urât dintre pământenii vii. Pământenii morţi sunt ai lui Dragnea. Aşa că: Nicht mehr werden Sie sich fragen (Nu vă mai miraţi)!

Comentarii
  1. Gheorghe Boros spune:

    Iohannis: „Vrem toată puterea. Nu mai există două partide, un singur partid, PNL,-ul nou doreşte să preia puterea”
    In campanie spunea, cu vorbe putine, ca nu e bine ca toată Puterea sa fie in mâinile unui singur partid, Guvern si Presedintie. Principiile pentru Klaus Iohannis sunt ca elasticul de la chiloti, tragi de ele pana te incap.

Lasă un răspuns

