Moş Nicolae

Posted: Decembrie 5, 2014 in Scrierile mele

Târziu în noapte când mi-era somnul mai dulce o bătaie-n geam mă face să tresar. Aruncându-mi ochii spre fereastră, dincolo de termopan, văd un moş ce-mi face semne „Hai la geam!” Aş minţi dacă n-aş spune că m-au cam trecut fiorii şi să-mi treacă am scuipat  în sâni, nu ai mei că n-am, ai lui nevastă-mea care dormea, cu sânii-n sus şi faţa la saltea. „Sunt Moş Nicolae” îl aud. „Am venit să-ţi arăt ce ţi-am luat.” Mi-a arătat bocancii ce-i pusesem eu la uşă „Şti, pe-ai mei i-am terminat!”

Comentarii
  1. Gheorghe Boros spune:

    la Multi Ani de sf.Nicolae.Si sa dea mos Nicolae sa nu ne mai fure guvernantii si clasa politica „bocancii”

  2. Apostol Gheorghe spune:

    Eu va doresc zile senine , la copiii si nepotii d-voastra ,jucarii sa le incalzeasca copilaria . iar la parlamentarii smenari ..zile fara soare . …ca asta merita …..

Lasă un răspuns

