Moş Crăciune, Moş Crăciune!

Posted: Decembrie 9, 2014 in Scrierile mele

Ponta este cel mai bun exemplu că Platon avea dreptate când spunea că bunul simț e un lucru care nu poate fi învățat niciodată, de aceia nu mă mai miră nimic văzându-l, din nou, pe „sticlă” cu acelaşi rânjet dând românilor sfaturi din „suprema” lui filozofie „azi e azi, iar mâine – vom trăi şi vom vedea”. Nu i-a mai rămas decât să-i scrie lui Moş Crăciun o scrisoare dictată, în stil liric, de cea care, incă, îl condamnă ca n-a ajuns o primă doamnă, ca să i se implinească, şi lui, o dorinţă ce nu-i a bunului simţ cerinţă:
„Moş Crăciune, Moş Crăciune! Mi-am dorit la Controceni să intru, nu ca pisicuţ ci ca un leu şi la mai puţin de-un metru să-nfing în fundul lui Băsescu un bombeu. Ai văzut şi tu c-am făcut pe dracu-n patru, am minţit, am jucat teatru. Multă lume recunoaşte c-am fost şi pe la pupat de moaşte. Am dat pomeni din Constanţa până-n Apuseni. Sfetnici mi-au fost americanii că, doream să pun de-un sfanţ şi când credeam că-i mai frumos, toate s-au întors pe dos, a câştigat un neamţ. M-au acuzat că i-am împiedicat pe oameni la votat, că în partid, vorba lui Roosvelt, puţini membri pot răspunde cu „prezent!” , iar „nevinovaţii” sunt la DNA dau întruna declaraţii. Moş Crăciune, Moş Crăciune! Ca să nu mă mai complic, din tot sufletul meu mic, te rog mai lasă-mi jucăria cunoscută sub numele de România, încă vreo doi ani să mai pun deoparte nişte bani.”

Comentarii
  1. Gheorghe Boros spune:

    Eu zic ca ei sa-si vada de treaba lor si noi sa ne vedem de treaba noastra.Ca daca vom vrea vreodata ca orice politician care primeste votul nostru sa ne spele,pe perioada de patru ani(parlamentar,primar si alti alesi locali),PICIOARELE precum Domnul IISUS iar presedintele ales democratic aceeasi treaba apoi cred ca asta se va intampla cand mi-oi schimba eu cartea de identitate in 2067 la 120 ani sau se va intampla cand au sa intre in clasa zero copii nepotilor copiilor nepotilor copiilor nepotilor(s.a.m.d) nostri

Lasă un răspuns

