Vă “gut în morgăn”.

Posted: Decembrie 28, 2014 in Scrierile mele

După noaptea de Crăciun am plecat cu gândul bun, aleşilor să le urăm, în speranţa să-i mai activăm. Fără a ne ţine prelegeri, nu le ieşeau din cap rezultatele ultimelor alegeri. Antonescu, scos din “aparate” ne-a declarat, lăsându-şi capul pe spate: “Nici pentru un sfanţ nu l-aş fi votat pe neamţ.” Vadim, săracul, arăta ca dracul. Ne-a spus pe ungureşte să nu îl deranjăm că el munceşte. Blaga, ca de obicei, rămas în urmă, o ţinea tot într-o veselie, nu inchisese nici o geană, încă mai râdea de Geoană. Ponta, tânărul prim ministru zglobiu ce se vedea câştigător de “raliu”, ca şi Geoana, altădată, îşi oblojea buza umflată. La Tariceanu, tristeţe mare, cu semn de exclamare(!). SMURD-ul îl  căuta cu tot ce-avea în dotare, chiar şi Arafat fusese sculat din pat. Dulcea şi suava lui soţie, de-atâta plâns se plictisise. Se pare că soţul ei iubit se rătăcise, undeva, pe podul din Agigea. Oprea ieşit pe “sticlă” se plângea anunţând “minut cu minut” rezultatul, deja cunoscut. Desi a fost, în final, găsit, unii îl consideră tot “rătăcit”. Băsescu îşi savura “bilanţul”, după ce-i luase locul neamţul şi  primul “lucru bine făcut”, a plecat cu Elena Udrea la băut.

Aici ne-am oprit pentru că de cum i-am găsit, ne-am lipsit şi le-am strigat într-un glas:Vă “gut în morgăn”.

 

Comentarii
  1. Gheorghe Boros spune:

    Cu un presedinte neamtz(din sas)ai invatzat sa injuri si in limbi straine.Poate ca ar trebui sa avem cate un presedinte de alta natie la fiecare 6 luni si nu am mai avea probleme cu limbile straine.Deocamdata avem probleme cu limbile autohtone care s-au desprins de posteriorul lui base si il cauta cu infrigurare pe cel al lui Iohannis.Oare vor reusi?!pt.ca SUA au decretat ca Iohannis trebuie sa tina aproape de procurori!?!Sau stiu ei ceva ce se pregateste lui klaus?!

  2. Noni spune:

    Merge şi ca pluguşor, de le aşezaţi în strofe.
    Postez un pluguşor de-al meu
    (mai între noi, oarecum decoltat)
    Sper să nu fiu faultat…

    PLUGUŞOR CU UMOR
    Aho, aho, copii şi fraţi
    Ştiu că nimic n-o să-mi daţi
    Dar măcar să m-ascultaţi!

    S-a sculat, mai an
    Bietul nostru cetăţean
    Şi s-a uitat pe fereastă
    Şi-a zis”Vai de…mama noastră!”

    Am venit cu pluguşorul
    Acum, c-a votat poporul
    A plecat, pa, pa! şi chiorul
    De trecut…ne-a trecut dorul!

    Azi n-avem un ban, un şfanţ
    Îl avem, în schimb, pe neamţ!
    Căpăţâni de usturoi
    Ia pocniţi-vă-ntre voi!

    Trageţi roată, gloată, toată
    Hai de-acum s-o facem lată!

    Dar, cu plugul şi buhaiul
    Nu ne-mbogăţim noi traiul!
    Am scăpat de unul, hai
    Dar cu greu, nu anţ-dvai-drai!

    În sfârşit, e halt, kaput
    Pare-a fi un început
    De lucru bine făcut
    Că, de nu, e clar, mă…mut!
    Băga-m-aş la balamuc!
    (V-o zice Noni Gagniuc)

    Şi-un mic pluguşor
    Scurt şi sexy, cu Amor
    Pluşuşor în…dormitor:
    Aho, aho!
    Ah! Oo!
    Aaah! Oooo!

    Opresc plugul, scot căciula
    Şi să văd eu, ce-mi daţi?…

    La anul şi LA MULŢI ANI!
    Ananie GAGNIUC

  3. Apostol Gheorghe spune:

    La multi ani ..!

Lasă un răspuns

