Lecitina

Posted: Ianuarie 12, 2015 in Scrierile mele

Imi aduc aminte de o vorbă a maică-mii, de pe vremea când eram copil şi-l enervasem pe un vecin. Maică-mea s-a scuzat cu „nu vă supăraţi, aşa e el,… mai zăpăcit!” Asta m-a ajutat în viaţă să n-o iau pe arătură din orice „izbitură”. Nu mă enervează întâmplările mărunte iar pe cele mai grave le consider mărunte. Nu pot spune acelaşi lucru despre cei ce mă înconjoară, în fiecare seară (ziua sunt la serviciu) şi fac din ţânşar ditai armăsarul. Cică m-ar fi lăsat memoria şi aş avea nevoie de o doză, chiar supradoză, de lecitină. De ce nu un tonic cardiac precum stricnină? Imi acuză glumele dar, rad cu poftă, mai să se înece dacă au ceva în gură. Aşa s-a întâmplat aseară, cand cu lecitina. O aud pe nevastă-mea: „Tu uiţi de la mână până la gură. Pleci şi nu şti de unde-ai venit sau vi de nu mai şti de unde-ai plecat”. Aşa îmi aduc aminte că mi-ar fi zis. Socrul meu care asista la discuţie a sărit, şi el, pe mine cu un test şi la răspunsul meu, nevastă-mea care bea apă, era să se înece. I-a sărit în ajutor tăica-său cu două palme după ceafă pe care, i le-aşi fi dat şi eu, cu mare plăcere. M-a întrebat: „Spune repede ce ai mâncat aseară!” Să nu mint, am avut un moment de ezitare dar răspunsul meu s-a încadrat într-un termen rezonabil „Dar, de ce te interesează pe tine ce am mâncat aseară?!”

Comentarii
  1. Apostol Gheorghe spune:

    Literatura, o pasiune actuala.E de bine !

Lasă un răspuns

