De o cafea

Posted: Februarie 17, 2015 in Scrierile mele

Nu e zi să nu văd pe cineva săltat de DNA. Mi-am adus aminte de „bătrânelul” de la Spitalul de urgență împins pe cărucior și nevoit să dea „de o cafea”. Eram prin o mie nousute și ceva. Apăruse un program de ajutorare a IMM-urilor, fonduri rambursabile. Cum eram privat m-am gândit să fac o încercare pentru dezvoltarea afacerii. Mi-am făcut dosarul, beton, și m-am prezentat la evaluat. A fost apreciat ca bun dar, mi s-a atras atenția că fondurile se fac „jumi-juma” și eu care credeam că era suficient să dau de o cafea. Dacă mai negociam mult luau ei toți banii și eu mă alegeam cu cafeaua.

Comentarii
  1. Ercuta Ion spune:

    Deci, D-le Aron sunteti unul din cei care stiu precis de ce nu am folosit fonduri rambursabile UE intr-un procent mai mare. Clasa politica de la noi trebuie tratata cu Ziklon B (nu vad exceptii). Cred ca numai asa vom reusi sa-i invatam minte si pe cei care doresc sa intre in politica. Legislatia actuala este in favoarea hotilor. Circul pe care-l face acum justitia este pentru a lasa o impresie buna…dar cine a tras in noi dupa 22 (dec. 1989)? Incep sa am indoieli chiar si in folosirea Ziklon B deoarece vad ca cei pe care s-a aplicat, au uitat, n-au invatat nimic…Oare intamplator dupa atacul la caricaturisti sunt atacuri si la sinagogi?..

    • aronpetru spune:

      Nu ne invatam minte. Traim intr-un film cu o distributie proasta si nici nu-i intelegem actiunea. Bajbaim, divagam, ne dam cu parerea. Eu scriu despre ce mi s-a intamplat. Chestia cu „jumi-juma” este reala.

Lasă un răspuns

