Ăștia vor să ne educe copiii

Posted: Martie 10, 2015 in Scrierile mele

Am urmărit pe un post argumente pro și contra predării Bibliei în școli. Am citit și pe un blog, care facea o…ceva, în favoarea predării acesteia. N-am nimic cu credința. Părinții mei erau credincioși, dar nu i-am văzut niciodată mergănd la Biserică. Mie nu-mi plac popii, care în loc să-și vadă de treaba lor se bagă unde nu le fierbe oala, inclusiv în politică. Vă aduc aminte de un episod, cu un mort în Biserică:
Doamne ! Cu ce ţi-am greşit de ne-ai pricopsit cu popi, protopopi, prea-cuvioşi, prea-nalţi, prea-sfinţi, prea-fericiţi şi alţi prea-zmintiţi, pedofili şi prea-hrăpăreţi. Mă cutremur că ţi-e frică de cutremur şi imi vine să mă sufoc că ţie frică şi de foc şi permiţi a opri o liturghie pentru că eşti la ananghie, c-aşa a zis un om “de-al tău” pe post, într-o zi de post, postul Crăciunului, divagând absurdului, că numai la cutremur şi la foc se poate opri o liturghie, ca o erarhie la episcopie. Cu ce ţi-a greşit sărmanul ce-a murit, ca trăsnit, în timp ce ăia numiţi mai sus iţi “aduceau” osanale pentru binele matale. N-ai fost în stare să-l mai ţi în viaţă, puţin, cât să-ţi mai zică un amin sau să suni la unu-unu-doi, că fie vorba între noi, ne-ai lăsat crediciosii, de izbelişte, pe mâna lor, a popilor şi răspopilor, a înalţilor şi preaînalţilor pentru care şi moartea este un business. Da! Chiar și moartea. Vă mai aduc aminte de un reporter care-l întreabă pe un popă “De ce ați ajuns așa de tărziu la înmormântare?” Răspunsul lui judecați-l voi: “Acum au venit cu banii.”

Comentarii
  1. Vlad Constantin spune:

    România este o țară cre(ș)tină. Credința în Dumnezeu este una, religia este alta (o ideologie de stânga), iar biserica (instituția popilor) este alta. Cumularea lor intr-una singură este haos și manipulare.

Lasă un răspuns

