Burlanul

Posted: Martie 23, 2015 in Scrierile mele

Intâmplător, numai întâmplător, am dat de un post TV unde cuvânta, la o Conferință Națională a PSD, șeful lor, Ponta. Nu știu ce impresie v-a făcut vouă în încercare de a sparge, cu capul, niște “burlane”, pardon, niște șabloane. Asta mi-a adus aminte de-o întâmplare:
Eram student la Galați. Impreună cu un coleg, fost rugbist, și un altul, de talie mai mică, despre care pot spune: „cam sfrijit, dar hotărât și cu voință”, ne-am decis s[ mergem la “una mică”. Cum cârciuma noastră preferată “Cățeaua Leșinată” fusese demolată și transformată într-un morman de moloz pe care urma să se ridice, falnic (toate se ridicau falnic, pe vremea aceea) un bloc cu șapte etaje, am ales un restaurant mai “cochet”, în centrul orasului.
Dupa o consumație îndestulătoare, am plecat, târziu în noapte, în zig-zag și pe curbe tip B-spline generalizate, de ne miram și noi de perfecțiunea execuției, pe bulevardul inundat de mirosul intens de tei, spre cămin, când, “rugbistul”, căruia i se puseseră, ca o pată, toate burlanele de scurgeri pluviale, începe să le turtească cu capul. Unul, două și la al treilea, îl aud pe “sfrijitu” “Pe ăsta îl turtesc eu.”
Doamne, … parcă îl vad și acum spijinindu-se cu mâinile de peretele casei, cum își da capul pe spate, pentru elan, și cum izbește hotărât burlanul. Nici nu ne-am dat seama când ne-am trezit cu el întins, de bună voie și nesilit de nimeni, de-a latul trotuarului, blocandu-ne calea. Burlanul era … din fontă.

Comentarii
  1. Gheorghe Boros spune:

    Întrucât cei care gandesc corect la ce trebuie făcut în țara asta sunt infinit mai puțini decât cei care fură și se îmbogățesc singura metodă să-i învățăm minte ar fi ca absolut toate „burlanele”(contractele) din țară să fie din fontă.Dar te pomenești că apare cineva care câștigă licitația,face fonta mai scumpă la gram ca aurul și tot proștii de noi plătim.Singura metodă cu adevărat realistă ar fi să-i impușcăm pe toți și să vină americanii să ne facă legi și să ne conducă

  2. Gigi Apostol spune:

    Ce politica .??. poate a furatului … toti sunt pusi pe furat ,pe imbogatire rapida … nu cala americani in sute de ani …nuuu ..ci rapid ..!!

Lasă un răspuns

