M-a mâncat undeva…

Posted: Aprilie 6, 2015 in Scrierile mele

Ieri, m-a mâncat undeva și în loc să merg la medic l-am ascultat pe ministrul Sănătății. Se pare că și pe el l-a mâncat undeva. În loc să meargă la medicul de familie s-a dus la TV. Mai bine mergea la medic să-l consulte la mâncărimi în cap. Il ciuguleau sticleții. Spunea că dacă nu merg în cel puțin trei ani la medic voi primi sancțiuni „destul de dure”. Nu va trece mult și ne va comunica sancționari retroactive. Va trimite ANAF-ul să ne închidă, cu toată familia, că ne-a mâncat undeva si n-am facut analizele în reprizele prescrise și am comis o evaziune apelând mai degraba la o babă, recunoscută în sat c-ar fi vindecat cel puțin un tap, după ce a fost tăiat, înainte de a fi băgat la cuptor, împănâdu-l cu usturoi și aplicandu-i suficiente ingrediente să fie pe gustul tuturor.

Comentarii
  1. Noni spune:

    Durerea este că unii vor fi amendaţi – sancţionaţi – condamnaţi după deces!…

  2. Gheorghe Boros spune:

    Pai daca,de exemplu,in Marea Britanie, legea permite oricarei femei gravide sa urineze oriunde doreste, inclusiv in cascheta unui politist, fara sa poate fi trasa la raspundere.,de ce nu ne-ar amenda si pe noi ca nu ne ducem sa ingrosam cozile de la cabinetele medicale

  3. Gheorghe Boros spune:

    Si inca una:Este contrar legii pentru orice cetatean britanic sa moara in interiorul Palatului Parlamentului din Londra.Eu as da o lege ca toti parlamentarii nostri sa moara in casa poporului

  4. Ercuta Ion spune:

    Sistemul medical din tara noastra este unul CRIMINAL. Mie mi-a omorat (mi-a ucis cu sange rece) trei persoane foarte apropiate si dragi…Avand in vedere faptul ca BUGETUL CONSOLIDAT al Romaniei se bazeaza pe amenzi nu ma mai srprinde nimic…Mai ar trebui ca pochii (preotii) sa ne amendeze ca nu mergem la biserica sau ca nu-i primim in casa cu ocazia diferitelor sfintiri inventate de ei…Degeaba are Banicioiu un cap cat o banita…el gandeste ca o gaina…Daca ar fi singurul ar fi bine dar in guvernul Tonta sunt f.f. multi. Si in alte guverne au fost, dar asta parca vrea sa fie pe primul loc cu orice pret…

  5. Gigi Apostol spune:

    Am fost de curand cu sotia la spitalul din hipodrom si apoi la spitalul judetean …. groaznic .. e ceva inimaginabil … cand ma gandesc ce neau facut … imi creste tensiunea …

Lasă un răspuns

