De la o linguriță

Posted: Aprilie 11, 2015 in Scrierile mele

M-am sfădit cu nevasta de la o linguriță. Nu că n-am avea suficiente în casă si alea primite ca moștenire. E sâmbăta mare și ca de obicei, dimineța cobor buimac în bucătărie unde, pe o farfurie ar fi trebuit să m-aștepte cafeaua. Regula s-a schimbat de când fiică-mea vine mai rar pe acasă. Mă aștepta un fel de vas cu albușuri de ouă. Deci, socru-meu tranșa mielul, nevastă-mea pregătea pasca iar, eu urma să bat ouă cu telul. In final compoziția s-a turnat într-o altceva, care am aflat că se numește tavă și hop cu ea la cuptor. După o analiză asupra situație de criză în care vom intra imediat dupa Paște, s-a deschis cuptorul unde se rumenea pasca și s-a constatat a fi prea moale la mijloc. Nu știu ce-a deranjat-o pe nevastă. Încercând să salvez situația i-am spus „Lasă dragă, nu te supăra, o vom mânca cu lingurița!”.

Comentarii
  1. Focu spune:

    Daca a fost fara agresiune fizica ai avut noroc.Paste fericit!Sanatate, intelegere si indeplinirea tuturor dorintelor.Sa auzim numai de bine.

  2. Ercuta Ion spune:

    Mai greu este cu vinul… nici lingurita nu poate fi folosita…Sarbatori Pascale fericite alaturi de cei dragi!

      • mikilici spune:

        Si noi am facut pasca… tota familua a contribuit. Alessia a amestecat branza cu ouale, iar eu am pus restul ingredientelor in ce a mai ramas in castron din branza. Sebi s-a ocupat de copt. Verificat, stins cuptor dupa ce a fist gata. Parca il aud comentand: asta a fost partea cea mai importanta… fara ea…
        in fine… culmea e (in sensul de norocul incepatorului) ne-a iesit.
        suntem destul de mandri, mai ales eu, ca asta cu norocul incepatorului nu e valabila intotdeauna. De Craciun am facut primii cozonaci. Dupa ce am .uncit o zi întreaga nici n-au iesit, dar vorba lui Sebi: ia partea buna. Daca nu sunt destul de dulci macar au gust de drojdie.

Lasă un răspuns

