Jurnalul unui rebel

Posted: Aprilie 16, 2015 in Scrierile mele

Partea a XXI-a

Tot iulie, tot 2012. Aş fi vrut să uit de tot ce se întâmplă in România, pe plan politic şi chiar îmi propusesem să nu mai scriu nimic dar, nu pot să nu mă revolt văzând aceste javre, care ne dispreţuiesc pentru că vor neaparat puterea, ne mint cu neruşinare şi acum ne cheamă la vot, să legiferăm o „lovitura de stat” şi apoi ne-o vor da în bot. Pentru nemernicia lor plătim noi. Majoritatea politicienilor pe care-i avem sunt nişte adrieniseverini, nesimţiţi, lipsiţi de onoare şi hoţi. Multpreacinstitului îi recomand să nu-mi vorbească niciodată despre onoare. N-are. N-am văzut atâta încrâncenare şi ură indusă în poporul roman de nişte descreeraţi, care au un singur ţel, puterea, să le permită acces la buget de unde să ne fure cum toţi ne-au furat.
Până nu demult a fost dificil să-i răspund fiicei mele ce a însemnat comunismul. Intâmplările din această lună au fost edificatoare și este pentru prima dată când le mulțumesc useliștilor.
Astăzi am fost întors pe dos de un e-mail primit de la un fost coleg. “Lasă politica pe seama celor inteligenţi” şi eu, rebelu, habar n-am avut că fac politică. Făceam, de fapt, nişte constatări asupra celui mai cinsit Guvern instalat vreodată în România în frunte cu multpreacinstitul Ponta acuzat de furt intelectual. Despre alte furăciuni încă nu se cunoaște.
N-am ştiut că trebuie să fii inteligent, să-ţi dai seama că, manevra cu Grăjdan a fost asa o chestie, de trestie iar, eu m-am legat de un telefon dat pe la ora 5 dimineaţa, fără să ştiu, că era o discuţie a doi oameni inteligenţi legată de bunul mers al țării. N-aveau somn pentru aşa “cestiune” mare iar, pe mine m-a luat scrisul pe dinainte.
N-am ştiut că regulile la doctorat s-au schimbat în ’99, când urma să-şi dea doctoratul multpreacinstitul şi cum eu, l-am dat mult înainte, în prostia mea, nu m-am documentat suficient şi neîntrebat, mi-am spus părerea. Cică aș fi fost prost informat și regula de bun simț nu mai funcționa. Ce stiţi voi despre plagiat? Țara arde şi voi vă pieptănaţi. Și ce dacă a plagiat? Ce e primul hoţ ajuns la putere? Voi n-aveţi dreptul să-l criticaţi, ciocul mic, acum noi suntem la putere. Ce dacă minte! Minte pentru ţară şi vrea o ţară nouă, nu vouă, aşa că, lăsaţi-l să vă lucreze.
Chiar Abramburica, a dat un verdict favorabil multpreacinstitului şi la propunerea studenților și liceenilor, care n-au luat BAC-ul, după spusele lui Radu Uszkai “a fost propusă pentru sanctificare… Toți plagiatorii și copiatorii din România ar putea avea, în sfârșit, pe lângă protecția politică, și protecția divină, chiar binecuvântarea în săvârșirea actului, care până acum era abominabil, cel de copy-paste. Ziua Sfintei Abramurica, ocrotitoarea plagiatorilor, va putea fi celebrată în data de 19 iulie, pentru a ne aminti tuturor de momentul în care CNE a anunțat verdictul în cazul tezei de doctorat a lui Ponta. Dacă cei de la BOR vor da curs acestei cereri, această zi de sărbătoare va fi marcată în calendar cu un xerox roșu”. Ooooh, ce veste minunată!
L-am atacat şi pe Mang c-a plagiat. El a rămas şi va rămâne, unul dintre cei mai inteligenţi uselişti iar, eu sunt prostul care n-a înţeles mesajul inteligenţilor din USL. Dacă multpreacinstitul va scăpa de acuzatie scapă şi Mang. Mangleala nu este definită în Codul Penal.
Ieri la EuroNews, multpreacinstitul a declarat “Adrian Nastase nu a fost prietenul meu”. De unde era să ştiu asta, în seara cănd „patru case” a încercat să se sinucida? Eu am scris că a fost circ și țigănie. De unde era să ştiu atunci, că vor veni useliştii, cei mai inteligenţi din partid, mai inteligenţi chiar si decât simpatizanţii lor, pe posturile TV, şi vor clama “sinuciderea” ca act de mare bărbăţie. M-am grăbit cu constatarea şi-am dat-o-n bară, dovidendu-se clar bărbăţia marelui bărbat, care a vrut să-şi pună capăt zilelor, fiind cel mai nedreptăţit om de pe pământ, de Justitia coruptă a lui Băsescu. Trebuia să fiu impresionat de spusele multpreacinstitului după „atentat”: „Năstase arăta groaznic”.
Ce-oi fi avut cu preacinstitul Pop? Nu știu. El, săracul cu duhul sau cu buhul, a facut tot ce i-a stat in putere, să desfiinţeze şi să reînfiinţeze comisii şi comitete, să-l salveze pe multpreacinstit de plagiat. Nu ştiam ca Pop este atat de inteligent politician, mi-a deschis capul un simpatizant.
Când l-am atacat pe Socaciu m-o fii mâncat undeva. N-am ştiut că Parlamentul este elita României şi eu care-i făcusem traseişti, trădători, mânaţi doar de interese meschine.
Am spus că useliştii în frunte cu multpreacinstitul şi Crin, cei mai inteligenţi români, au încercat o lovitură de stat. Acum sunt chiar speriat de bomba aruncată de inteligenţii uselişti, au făcut plângere penală la 15 lideri pedelişti, care prin declaraţiile lor au dus la defăimarea României. N-am ştiut că n-am dreptul la opinie si risc o arestare. Numai useliștii sunt inteligenţi şi au voie să dea din gură, să spună orice, şi să facă şi să desfacă legi, după placul lor.
Am atacat, de multe ori situaţia în care se află leul românesc şi m-a deşteptat inteligentul multpreacinstit “Sunt doar de 11 săptămâni în funcţie, deci nu pot fi acuzat de criza financiară din România”. Niste duşmani ai poporului român şi ai useliştilor, care după 30 iulie vor fi traşi în ţeapă că şi-au permis să analizeze prăbuşirea leului de la venirea multpreacinstitului. Probabil useliştii inteligenţi plătesc credite în euro după alte criterii pe care eu nu le cunosc. S-or fi schimbat încă din ’99.
Am spus că la acest referendumul de demitere a Președintelui se va fura ca-n codru şi ca să fiu mai explicit am constatat: liber la turismul electoral; liber la ruperea sigilului urnelor înainte de închiderea votului; liber la numărul de stampile, să fie suficiente; s-au desființat birourile locale electorale de circumscripție din orase, contestații numai la Județ; se vor deschide larg porțile din cimitire; se vor trimite urne mobile pe plajă la Mamaia, Tataia și Trei Papuci, pe Valea Prahovei, la mănăstiri (să fie primit), la cârciumi și bodegi.
In prostia mea, recitind ce-am scris mai sus, am hotărât să nu mai merg niciodată la vot. De votul meu, nu se va ţine cont, va fi aruncat la coş şi înlocuit cu unul mai inteligent, nimeni nu-şi va da seama şi astfel FSN-ul anului ’90 va renaşte în toamnă, va avea din nou un procent covârşitor de voturi inteligente iar, eu va trebui, în prostia mea, să înghit în sec şi să tac inteligent.
Nimeni nu știe cum va arăta ziua de mâine, cum vor arăta zilele următoare dar, am remarcat ceva, leul a început să se aprecieze. E de vina referendumul sau venirea FMI. Cine știe?!

Lasă un răspuns

