Avocatul diavolului

Posted: Aprilie 23, 2015 in Scrierile mele

Ieri venind de la serviciu deschid televizorul. Pe un post era Oana Zăvoranu. Am schimbat postul…Tot Oana Zăvoranu. Am schimbat postul…Tot Oana Zăvoranu. M-am oprit. Vorbea un avocat de-al babetei ce plecase la război pentru „nea nicu” junior. Nu mi-am dat seama dacă-i avocat sau preot. După cum vorbea parcă era Patriarhul în campania electorală a multpreacinstitului premier. In direct, cu Oana, acesta o gratula cu: sunteți o personalitate, o formatoare de opinii, un exemplu de urmat… M-am cărat de pe post de frică să nu-l aud: sunteți întruchiparea Fecioarei Maria. Ăsta da, avocat al diavolului.

Comentarii
  1. erpronav spune:

    Daca asta vre prostimea….Pacat de existenta unui asemenea barometru pentru masurarea presiunii exercitata de mintea oamenilor asupra tv-urilor….Incep sa fiu pesimist….La vot va fi la fel.

  2. Noni spune:

    Un singur comentariu: Câh!

  3. ricamihai13 spune:

    Cam aceeași reacție am avut și eu, știu exact despre ce dicutați , s-a întâmplat să fiu în fața televizorului. Ce-i corect e corect🙂

Lasă un răspuns

