Eu și socrul meu

Posted: Aprilie 28, 2015 in Scrierile mele

Acasă, dacă este ceva de făcut, treaba se face între orele 08:00 și 17:00 când eu sunt la serviciu. Să nu-i încurc pe socrul și pe nevastă-mea. Ieri, venind mai devreme de la serviciu, i-am găsit radiind de bucurie că-și terminaseră treaba la timp. Au desfundat haznaua. Inițial, m-am gândit sa le fac o poză s-o pun la panoul de onoare al familiei sau chiar pe „Facebook” dar, cum în țară multpreacinstitul nostru premier sărbătoarea „Caderea Bastiliei” (alta cădere nu țin minte să se fi sărbătorit) și după modelul francez (ne plac noua modelele „de-afară”) în așteptarea decretării zilei de 27 februarie ca Ziua Națională a României, m-am gandit să sărbătorim și noi desfundarea haznalei. I-am invitat la o bere în chioșcul de-afară. Era plăcut în Agigea.
De câte ori stau, față în față, cu socrul meu își aduce aminte de tinereșe ceea ce pe mine mă flatează. Am 69 de ani. Discuția a deschis-o el:
-Când eram tânăr, la restaurant, trăgeam lângă masa un picior (mai multe navete de bere suprapuse) și nu mă sculam până nu le terminam. Era un restaurant, am un lapsus și nu mai știu cum se numea. Poate-ți aduci aminte tu! Era pe strada…colț cu strada…
Cum eu nu le am cu străzile din Constanța i-am cerut un punct de reper și l-a dat:
-Intersecția…o știi !?
L-a răspunsul meu afirmativ a continuat:
-Cum mergi înainte…Aici l-am întrerupt.
-Inainte, când vii dinspre Năvodari sau dinspre Agigea?
A fost întrebarea care l-a supărat dar, a luat-o cu explicații plecând de la Casa de Cultură și după ce m-a purtat, cu cuvintele lui, pe alei, străzi, străduțe și bulevarde s-a lămurit că nu știam nimic. A plecat la baie. Acum, o bere era de-ajuns. A revenit după vreo zece minute. Era fericit. Semn că memoria i-a revenit.
-Mi-am adus aminte. Nu știu cum se numește acum dar, atunci se numea Rapid.
-Acum, Intercity, tataie!

Comentarii
  1. Noni spune:

    Mai rău: acum e interregio…

Lasă un răspuns

