Reclamă pentru Președinte

Posted: Aprilie 30, 2015 in Scrierile mele

Am rămas cu un viciu. Vin acasă de la serviciu. Socrul meu, când n-are treabă, se uită pe „sticlă” și cum intru în casă mă informează. „ După alegeri multpreacinstitul nostru premier era un „pisicuț” ce făcea tot ce spunea Președintele. Acum s-a reintrat în normalitate. Parlamentarii se apără, între ei, de Justiție. Ce face neamțul?” Parafrazându-l pe Nichita Stănescu pot să va spun. Niște amici m-au sfătuit să mă dau la fund pentru o vreme și constatând că și la fund toți se împiedică de mine m-am gândit să ies la suprafață cu o reclamă pentru Președinte. La întrebarea socrului meu am răspuns: „Neamțul e pe un cal mare și vorbește românește”.

Comentarii
  1. erpronav spune:

    Am scapat de nepotii lui Stalin si am ajuns la mana nepotilor lui Hitler (pe mana austriecilor).

Lasă un răspuns

