Vizită la un Supermarket

Posted: Aprilie 30, 2015 in Scrierile mele

L-am văzut pe Daniel, mititelul de el, (pentru cine nu știe, e angajat cu simbrie ca ministru la Agricultură) dădea o tură printre rafturile unui Supermarket. Mi-l închipui ce va raporta multpreacinstitului, prin telefon, că nu-i în țară, se plimbă pe-afară. A rezolvat cu Asia si va incepe cu Africa.
„Stăm bine. Ar trebui să ne invidieze toate țările din UE. Vă spun ce-am observat, așa, la întâmplare, plimbându-mă printre rafturi. Avem numai porc din rasa York adus tocmai din New-York, picioare din Comore și chiar din Singapore, jambon din Gabon, aripioare de pui din Canare, peștele biban ne vine din Liban, iar somon din Insulele Solomon. Produse mai fine avem din Filipine de unde ne vine mierea de albine, magiun avem din Camerun, cascaval din Nepal. La verdeturi n-avem grețuri: ardei capia din Etiopia; din Hoduras ardei gras; din Israel legături de pătrunjel; bostan și carne de curcan din Kârgâzstan; andive din Maldive; păstârnac, mac și spanac din Irak; șofran din Iran, Oman și Pakistan (e concurență mare); fasole blanca din Sri Lanka. Nici la condimente nu stăm prea prost: piper negru din Muntenegru și, aici, vreau să vă felicit, deja se vede rezultatul vizitei dumneavoastră, tocmai s-a descărcat primul transport de muștar din Qatar. Ce mă îngrijorează este că n-am găsit nimica venit din Martinica. Poate dați o fugă și până acolo. Ne-ar prinde bine. Cu stimă.”

Comentarii
  1. mikilici spune:

    N-ai gasit nimic de pe la noi? Usturoi din Dorohoi si slanina din Anina

  2. victor L spune:

    😛

Lasă un răspuns

