Meciul secolului

Posted: Mai 3, 2015 in Scrierile mele

Nu că mi-ar plăcea boxul dar, azi dimineață m-am sculat mai devreme să văd „Meciul secolului”, anunțat cu „surle și trâmbițe”. Nu s-a specificat al cărui secol. Mi-am adus aminte de Jack London, mare amator de box și de nuvela lui „A Piece of Steak”. Bătălia citită a fost infinit mai captivantă decât cea văzută. Era pe totul sau nimic. Acum s-au dat lovituri de categoria „muscă” și protagoniștii s-au îmbrățișat, la sfârșit, fericiți, șoptindu-și în ureche. „A fost confrom planului. Le-am luat banii la proștii ăștia”.

Comentarii
  1. Ercuta Ion spune:

    Ziaristii au numit acest meci „meciul secolului”. Meseria de ziarist este foarte murdara: mananca rahat pama la saturatie, cu ce-i ramane improsca pe cine considera ei. Cel mazgalit de rahat pana sa se curete pute urat…asa ca ziaristul si-a facut datoria…Aria calomniei este materia lor de baza…La ce va asteptati? Au aparut tot felul de „academii” (fotbal, politie etc.).Daca si economistii au ajuns sa folosesca notiuni divergente meseriei lor, dar care suna bine (ex. vector fiscal). Dar asa sunt eu un suparat..pe societatea aceasta impusa de Vest, nici cea impusa de Est nu era mai breaza dar eram mai tanar si…era mult mai bine.

  2. Noni spune:

    Câh! Bluff total! Blat! Parodie. O caricatură de meci!
    Şi eu am pus ceasul să sune! Bine c-am adormit la loc, pe la repriza 8…
    Cu soacră-mea aş face un meci de o mie de ori mai captivant!
    Şi fără bani…
    Meciul SECOLELOR, cică… Câh!

Lasă un răspuns

