Arhivă pentru mai 5, 2015

Impozitarea bacșișului

Posted: mai 5, 2015 in Scrierile mele

mihai_vasilescu_cersetor_bon Meseria de opătar este plătită, în general, cu minimul pe economie dar, salariul se rotunjea cu bacșișul primit. Ce nu înțeleg este de ce nu se impozitează și cerșetoria. Fiecare cerșetor să aibe o casă de marcat și să emită bon fiscal iar, ANAF-ul să-i închidă „vadul” pentru o lună, să-l amendeze cu câștigul pentru patru luni și dacă recidivează să-l inchidă pentru evaziune fiscală. Ce dracu! In ce tară trăim. Hai guvernați! Sfatul meu e bun. Bonurile fiscale emise de cerșetori puteți să le acceptați la loterie. Prima tragere mi s-a părut un „jmen”. Probabilitatea să iasă doi de zero în fața unităților este infinit mică. Nimeni nu a aflat ce numere erau, la extragere, în „vîrtelnițe”.

Impozit pe bacșis

Posted: mai 5, 2015 in Scrierile mele

Ardeleanul, înainte de masă, bea un „deț” de palincă ceea ce îl ajută la aprecierea mesei gătită de nevastă, sa nu simtă eventualele rateuri culinare. Așa văd eu impozitulul pentru bacșis. Statul nu câștigă mai nimica. Este un „aperitiv”, ce ne va face să înghițim, mai bine, toate taxele ce vor urma.