Apropo! Ce înțelegeți voi prin „comerț tradițional”?

Posted: Mai 9, 2015 in Scrierile mele

Politicienii dIn parlement stând, așa în formă de ciorchini de cretini, vin cu inițiative parșive, să mai inventeze câte ceva să ne amedeze. Dacă mergând la serviciu cu mașina îmi face semn, colegul de birou sau de muncă, să-l eu și pe el, după ei e „autostopist” și pe mine mă va amenda poliția. Băi nenorocitilor, pe ce lume vă aflați!? O dovadă că habar n-aveti, adevărații autostopisti sunt din ce în ce mai rari. Șoferii nu prea îi iau, vorba lor: „nu știm ce intenție au”.
Tot așa, în formă de ciorchini de cretini, au zămislit o altă propunere să se închidă duminica hipermagazinele cică, „pentru revitalizarea comerțului tradițional” și astfel, noi ăștia care i-am ales, să ne „reorientăm pentru familie, mișcare în aer liber, cultură”. Ce va interesează pe voi ce fac eu duminica? Poate mă simt mai bine „cu familia” făcând „mișcare în aerul liber” dintr-un hipermagazin studiind „cultura” agricolă la români și la alte popoare. Apropo! Ce înțelegeți voi prin comerț tradițional?

Comentarii
  1. dorian65 spune:

    Buna dimineata!
    Eu nu prea inteleg nimic dar in schimb am inceput sa ma rog la Dumnezeu ca la altcineva nu mai am speranta.
    Cand am fost in tara m-am intalnit si cu monumentala invidie a romanului.Treaba cu sa moara capra vecinului este de actualitate si este prezenta in sangele neaos de roman.
    Va doresc o zi buna!

  2. erpronav spune:

    Va amintiti cum se ascundeau militienii (rebotezati in politisti) in dec.’89 si ian.’90? Cred ca nu mai este mult (sper) si se vor ascunde din nou impreuna cu jandarmi, mascati, SRI-sti etc. Cat despre „comertul traditional” vorbesc niste prosti care habar n-au ce este pravalia, carciuma, bacania etc. Romanii vor sa moara vecinul ca sa-i ia capra….

Lasă un răspuns

