Ziua Eroilor

Posted: Mai 9, 2015 in Scrierile mele

Amicul meu, Petrică, cel cu care spărgeam burlane cu capul pe vremea studenției, a dat și astăzi, la comemorarea Zilei Eroilor, cu capul într-un burlan … tot de fontă. A participat la comemorare. Avea rude care și-au data viața pentru România. Am avut și eu un bunic mort în primul război mondial, chiar în 1914, despre care, sunt convins că politicienii de azi n-ar ezita (nu m-ar mira, chiar colegul lui Ștefan Cel Mare) să-mi spună „a murit în primul an deci, nu era bine pregătit”. Supărarea lui m-a dumirit. Armata a venit, a suflat în trompete și a cântat din diferite instrumente dar, n-a depus nicio coroană de flori, din lipsă de bani. Se furaseră toți. Supărarea mare a venit după comemorare când a constatat că statul a avut grijă să-și recupereze o parte din banii cheltuiți pe ceremonial amendandu-l. Și-a găsit mașina cu roțile blocate.

Lasă un răspuns

