Eu și socrul meu

Posted: Mai 12, 2015 in Scrierile mele

Socrul meu s-a născut în postul Paștelui și dacă știu cănd „cade” Paștele o datorez, în mare parte, lui. Nu de puține ori, aniversarea lui a fost chiar în ziua de Paște ceea ce ne-a adus bucuria unei economii substanțiale și astfel, singurul produs care „umbrea” masa tradițională era tortul cu lumânări de suflat, urmate de urările adecvate momentului „Tataie s-a născut” și „Adevărat s-a născut”. De eveniment mi-am adus aminte ieri cănd, ca de obicei, am avut o discuție în stilul caracteristic. „Am fost să caut pește” îl aud „Aveau crap viu și nisetru cu 40 lei.” „Kilul?” am întrebat. „Nu mă, litrul!” a venit prompt răspunsul lui și evident „explozia” a fost declanșata de mine „Da’ ce , se vinde și la sticlă?” La masa aniversară când, dupa ce am ciocnit câteva ouă și câteva pahare cu vin, în cinstea lui, a rămas cu privirea ațintită spre mine. Nu cred că mă vedea. In timp ce citeam în ochii lui melancolia aceia blegoasă pe care, numai noi barbații o putem exprima cu atâta har, îl aud „Am plecat pe 77”. „Drum bun tataie!” i-am spus „Și nu uita! Să ne suni înainte de-a te întoarce.”

Comentarii
  1. erpronav spune:

    Sa fie sanatos! Sunteti un fericit ca mai aveti un partener, pe socru, la un pahar cu vin.

  2. Noni spune:

    Deducţie simplă: SOŢIE MAI TÂNĂRĂ!…

    • aronpetru spune:

      Asta imi aduce aminte de o intamplare. M-am dus in vizita cu sotia si fiica–mea la un var primar pe care nu-l vazusem de douzeci de ani. La intrebarea lui „Astea sunt fetele tale?” I-am raspuns „Una dintre ele este nevasta-mea”.

  3. erpronav spune:

    Aveti mare grija…!
    O „poveste” pe care am primit-o acum 30 min.
    „Privind în globul de cristal, ghicitoarea scărpina gânditoare după ureche un motan negru, urat, năpârlit si spuse într-un târziu:
    – Nu găsesc o cale de a te menaja, așa că voi fi directă… Soțul tău va pieri de moarte violentă, chiar în acest an… Vei deveni văduvă
    Vizibil șocată, tânăra femeie privi fața zbârcită a vrăjitoarei, privi si motanul janghinos, apoi propriile mâini tremurânde. Trase adânc, aer în piept . Mintea ei căuta un răspuns la întrebarea care o chinuia. Incercând să-și controleze vocea, întrebă în șoaptă:
    – Dar… voi fi achitată… sigur???”
    Nu-i spuneti Doamnei ca s-ar putea sa-i devin un nesuferit…Stiu ca sunt dar…

  4. erpronav spune:

    Daca mai putem glumi inseamna ca inca mai sunt sperante si ca nu-i totul pierdut. Chiar daca suntem pe panta descendenta a vietii trebuie sa fim pe panta ascendenta a intelepciunii. Nu am auzit de „sfatul copiilor”, de „sfatul tinerilor”, de „sfatul maturilor” ci de SFATUL BATRANILOR. Nu mai avem mult si vom fi si noi membrii acestei organizatii (sunt modest…).

  5. erpronav spune:

    Viata ramane la fel… noi o percepem ca pe o gluma…si mai radem de ea uneori (eu cand ma uit in oglinda ma umfla rasu-plansu vorba poetului..)

  6. erpronav spune:

    Si.. fiinca tot nu avem ce face, va mai timit o povestioara (de politica externa).
    „Vladimir Putin vizitează o scoală din Moscova. Într-o clasa el le vorbește copiilor despre cat de puternica e
    Rusia și cum are grija de oameni. La sfârșit, a dorit sa răspundă la niște întrebări din partea micuților.
    – Eu sunt Sasa și vreau sa-mi răspundeți la doua întrebări :
    – de ce Rusia a atacat Crimeea ?
    – de ce Rusia a trimis trupe în Ucraina ?
    Putin zice:
    – Întrebările sunt bune, îmi pare bine ca m-ați întrebat.
    In acest moment se aude soneria și copii ies în pauza.
    Dupa pauza sesiunea de întrebări se reia.
    – Eu sunt Misa și vreau sa-mi răspundeți la patru întrebări :
    – de ce Rusia a atacat Crimeea ?
    – de ce Rusia a trimis trupe în Ucraina ?
    – de ce a sunat de pauza cu 20 minute mai devreme ?
    – si unde este Sasa ?”
    Asaca „ciocu mic” vorba parlamentarei…

  7. erpronav spune:

    Un „proverb” nevinovat auzit la sfatul batranilor: Ca sa te lasi de bautura iti trebuie multa tarie.

Lasă un răspuns

