Sunt Rusaliile

Posted: Mai 31, 2015 in Scrierile mele

Nimfele apelor ne ademnesc. Cum am frica lui Dumnezeu, în sângele lui nevastă-mea, m-am autoservit cu o bere. Azi, ea îmi zise că sunt multe chestii interzise. Și eu care, aflasem de la o bătrână că tradiția-i păgână! Păgână, ne-păgână, e tradiție și popii ne amenință că de n-o respectăm (pe tradiție) noi ăștia care, scriem, nu vom mai avea imaginație din generație în generație și ca o definiție, vom fi pe cale de dispariție. Chiar și politicienii, de frica nimfelor, au proclamat o zi liberă în plus. De muncă, îi treceau apele prin parlament și o nimfă (gurile rele spun că ar fi una de la DNA) îi ademenea, la un beci. Unde, unii ar merita să stea pe veci. Firesc, nu e vorba de un beci domnesc.
Așa că m-am gândit la o creație… domestică. Nu eu, nevasta-mea care, dupa câteva vorbe, bine ticluite, mi-a zis să fac clătite. S-a gândit la mine. Eu n-am frica lui Dumnezeu. Cumpărase o tigaie Delimano. Își dorea o probă, s-o vadă la treabă pe „sobă”. Dupa ce mi-a citit, amănunțit, instructiunile de folosire, așa ca încălzire, ca să fiu concis m-am decis. Draga, lasă-mă cu tigaia Delimano, dacă vrei clătite, le fac să-ți fac pe plac, pe tigaia veche luată din Limanu.

Comentarii
  1. Noni spune:

    Am lipsit din peisaj. Mi-era dor de scrierile dvs.!

Lasă un răspuns

