Despre naivitate.

Posted: Iunie 1, 2015 in Scrierile mele

Am primit de la un inter-naut câteva sfaturi pentru a fi naiv. De ce trebuie să fii sfătuit pentru naivitate? N-am înțeles. De parcă n-am fi suficient de naivi și avem nevoie de sfaturi provenite de la specialiști cu vechi ștate în naivitate. Am reținut trei. Restul, pâna la cinci, le-am dat un brânci. V-aș fi plictisit scriind și despre ele. Așa cum le vad eu, s-ar putea să vă salveze…
1. Relaxează-te! La acest indemn, sunt de specialitate, veți fi scoși din starea de echilibru termodinamic. O oră într-un frigider gol vă dezechilibrează. Sunați un prieten care, vă e dușman. Rugați-l să vă atârne, legat de picioare, de cea mai sus grindă din tindă, dacă aveți, dacă nu, apelați la un vecin cu care vă dușmăniți. El are-o capra și voi nu. Vă garantez, poziția o să vă destindă. Astfel veți face „Primul pas” ca naiv. Puteți candida ca președinte al tuturor naivilor și să treceți la „Pasul doi”.
2. Observă în mod inconștient mediul în care ești! Dacă aveți un vecin care vă poartă Sâmbetele (puteți apela și la cel cu capra), rugați-l să vă taie legatura de la picioare. Va garantez, cadeți în cap și veți deveni inconștienți iar, mediul înconjurător nu va mai interesează. Sunteți naivi dacă credeți că medicii vă salvează.
3. Nu îți înăbuși sentimentele! Dacă aveți norocul să nimeriți într-un spital particular și vă treziți fară niciun ban în buzunar, nu vă înăbușiți sentimentele. Injurați tare. Mai ales sistemul. Veți ieși din agonie cu foarte multă energie. Numai așa, din naivitate veți păși în normalitate.

Lasă un răspuns

