Unde este prim-ministru?

Posted: Iunie 6, 2015 in Scrierile mele

M-a intrebat un amic dacă știu ceva sau dacă știe cineva unde este multpreacinstitul din cel mai cinstit Guvern. Mi-am dat cu presupusul că, nici eu nu i-am mai văzut rânjetul pe ecran. Omul e bolnav. E plin de belele ca pepenele cu sâmburi de la Dabuleni, unde Geoană, îmbrâcat într-o sutană, dă acatiste. Nu-s pesediste. S-o fi dus să guițe într-un club de fițe, cu unul Ghiță, tocmai în Dubai. Onoarea terfelită nu poate fi amorțită decât la arabi, cu whisky, nu cu vinul din fostul Basarabi. Dacă la alegeri s-a bazat pe 7,4 milioane aliniați ca la onor de un dirijor penal și a pierdut, ca un făcut, pe mâna lui, acum, are o singură alternativă, să se aleagă singur.

Comentarii
  1. erpronav spune:

    Lasa ca mai este de parte lui si Gabi Firea si Rovana Plumb si sprancenatul de Gabriel Oprea…Cu asa exemplare are toate sansele sa fie reales…(il ajuta si niste romani care nu stiu cate minute are o ora….niste vai de ei…).

Lasă un răspuns

