Am învățat ceva.

Posted: Iulie 19, 2015 in Scrierile mele

Șefei penele i s-a pus o întrebare. Clară. Cu subiect și predicat, cum le place unora să spună. Ea: bla, bla bla…Reporterul o oprește: „Nu mi-ați răspuns la întrebare”. Ea: bla bla bla…. Reporterul o oprește din „bla” și insistă. Ea: bla, bla bla… „Aveți ceva cu mine!” Uitase întrebarea. Reporterul o repetă. O avea scrisă pe hârtie. Ea închide telefonul. Știa bine lectia cu „crastavetele”, ăla galben-verzui.
A turuit de parcă era nevastă-mea. Eu nu-mi notez întrebarea și când își termină „narațiunea” am uitat ce-am întrebat-o. De la reporter am învățat ceva.

Comentarii
  1. Noni spune:

    Aveţi dreptate cu penelista.
    „Turuiala” soţiei dvs. cred că e, totuşi, mult mai plăcută…

Lasă un răspuns

