Niciodată nu primim ceea ce merităm

Posted: Octombrie 3, 2015 in Scrierile mele

Am aflat ca ni s-au mărit pensiile în fiecare an. Nu știu cum se face, dar cu aceiași sumă de bani, „greutatea” coșului zilnic scade, de la an la an. Guvernanții au grijă să inventeze tot felul de calcule pentru a ne da cele mai mici pensii din lume. Poate nu din întreaga lume ci numai din Europa. Asta îmi aduce aminte de o întâmplare. Eram student, în anul cinci. La un examen, o materie la care asistentul era profesor iar profesorul un asisent am fost chemat de titular să mi se comunice nota. S-a întâmplat ca în Caragiale. Lucrarea mea fiind cu „capul” în jos era notată cu nouă. Evident, proful a citit șase. Dând prima foie și-a dat seama ăi a întors lucrarea. Răsfoind-o până la capăt și negăsind nicio adnotare, mi-a mărit nota la șapte. Revenind la prima pagină și văzând greșeala mi-a mărit nota la opt. Niciodată nu primim ceea ce merităm.

Lasă un răspuns

