„Tomorrow is another day”

Posted: Octombrie 12, 2015 in Scrierile mele

M-a inspirat amicul meu Noni, cunoscut, pe drept, ca amiralul umorului românesc. Scriam despre „Cele trei zile ale mele”, ieri, azi și mâine. „Mâine este o altă zi” (Tomorrow is another day) vorba lui Scarlett din “Pe aripile vantului” a lui Margaret Mitchell, care decide să se retragă un timp, la Tara, pentru a-şi recăpăta energia, asa cum voi face eu, în curând, la Agigea.
M-am gândit la o închidere de blog. Nu mai vreau să mă cert cu nimeni. Nu vreau ca din cauza unor proști, care ne conduc, să-mi pierd prietenii. Cei care sunt și care mai sunt. Oricum o dai şi orice spui iese prost. Nu poţi să împaci şi capra şi varza decât tăcând. Eu nu pot. Asta îmi aduce aminte de un test cunoscut încă din copilarie “capra, varza şi lupul” pe care trebuia să-i treci peste un râu, într-o “copaie”, în care nu încăpeai decât tu şi, fie varza, fie capra, fie lupul. Voi pleca, prima data, cu capra…Se apropie sărbătorile de iarnă.
Da, „mâine” voi avea timp să mă gândesc la toate așa cum astăzi îl voi răstălmăci pe Octavian Paler:
-să dorm, mai mult decât Antonescu;
-să alerg dinspre dreapta spre stânga și invers, mai bine decât politicienii traseiști;
-să regret ce am scris și să greșesc din nou, mai bine decât Băsescu;
-să-i judec pe alții și să mă absolv pe mine însumi, mai bine decât Ponta;
-să scriu, fără să plagiez;
-să corectez ce-am scris deși,…scripta manent;
-să sfărâm un vis nu-mi permit dar, să-l reinventez m-aș întoarce in timp;
-să-mi fac prieteni…am unul adevarat.
Da, „mâine” voi avea timp să mă gândesc la toate. Poate am să închid acest blog şi am să deschid altul, sau poate voi merge mai departe asumându-mi trecutul şi stângăcia scrisului. „Tomorrow is another day.”

Comentarii
  1. Miki spune:

    Daca iti pierzi prietenii atunci cand iti expui parerile…. poate ar trebui sa vezi daca aia iti sunt chiar prieteni.

  2. Noni spune:

    Nu renunţaţi la scris. Aveţi condei, talent şi-o specială înclinare spre umor,
    satiră, autoironie etc.
    Toţi marii scriitori au avut duşmani, au pierdut prieteni din cauza celor scrise.
    D-apoi noi…

  3. dorian65 spune:

    Buna ziua!
    Ăștia pe aici rezolva totul mâine și politicos iti spun ca mâine va face dar acel mâine nu vine niciodată azi.
    Asa ca mâine este o alta zi care nu vine astăzi niciodată.

Lasă un răspuns

