Stau în picioare….

Posted: Noiembrie 13, 2015 in Scrierile mele

Parafrazându-l pe Nichita Stănescu.

Stau în picioare, cu capul descoperit și ochii în pământ. Mă gândesc cât de simplu ar fi fost la primul început. Starea de spirit o aveam la noi. Am fi putut fii unde am dorit să fim.  Acum e supărată . „Bate” precum aritmia cardiacă. Incerc să descifrez din ignoranța ce mi se cuvine. Am 70 de ani și starea mea de spirit a obosit. Descifrez  o perpetuă așteptare chiar și așteptarea unei noi generații. Mie, nu-mi rămâne decât să stau în picioare, cu capul descoperit și ochii în pământ.

Comentarii
  1. victor L spune:

    Un fel de Asteptindu-l pe Godot?

  2. Mih spune:

    Frumos! Dar la „cu ochii in pamant” nu subscriu. Chiar cand iti recunosti neputintele, limitele, sau tocmai pentru ca esti in stare sa le recunosti (chiar nu-i putin lucru!), n-ai de ce sa pleci privirea (nu mai mult decat o clipa)🙂

Lasă un răspuns

