Premierul demisionar

Posted: Noiembrie 23, 2015 in Scrierile mele

N-am avut niciodată nimic cu omul. Pur și simplu, nu mi-a plăcut. Vecinul meu, nea Costică, m-a întrebat cum dracu’ de s-a întâmplat. Nu era consolat. Să fiu pe înțelesul lui am răstălmăcit o răstălmăceală:
-La umbra lui Cinșpe Case și a lui Măi Dragă cel Bătrân un politician se…se…
Am un lapsus. Nu degeaba mi s-a recomandat lecitina. M-a ajutat chiar demisionatul cu o postare pe facebook. Se lăuda cu ce treabă mare a făcut, ceea ce m-a ajutat să-i explic finalul:
-Se sterge cu brusture la fund, se îmbracă, își pune geaca Paul Shark și pleacă.

Comentarii

Lasă un răspuns

