A venit iarna

Posted: Noiembrie 28, 2015 in Scrierile mele

Imi amintesc, eram în Gara de Nord. Afară, foarte rece. Am simțit că ceva mă trece. Fulgii cădeau tăvăluci, iar eu strângând din…măsele, am coborât într-un subsol, de unde venea un miros nasol. Semn de budă. Bagajele le-am lăsat la o rudă. Am răsuflat ușurat, ca după primul așezat, când mama i-a spus tatei „A făcut, mânca-l-ar mama!” N-a trecut mult și aud dintr-o altă budă un glas ca de dudă:
-Fi-r-ar al dracului de muiere! Am uitat că m-a obligat să-mi pun două perechi de izmene.

Comentarii
  1. Noni spune:

    Prindeţi-o în cartea „Ia-o ca o glumă!” (Ce titlu fain, chiar merită!)
    Dacă nu sunteţi de acord cu acest titlu, îl preiau eu…

  2. Daniel MUNTEANU spune:

    Probabil in vacanta de iarna cand te intorceai de la Brasov la scoala rece si cazona din Coiciu.

Lasă un răspuns

