Am de gând să-mi cumpăr o oaie

Posted: Decembrie 14, 2015 in Scrierile mele

Toate problemele pe care le avem au fost rezolvate. Parcă-l văd pe Șova cum dădea din mâna dreaptă spunăndu-ne: „O să vedeți cum iese autostrada din munte”. N-am văzut-o, dar toată lumea știe despre cea de la Sibiu-Orăștie. Niște neica-nimeni fac și acuma glume, cică ar fi unica din lume.
Avem școli, nenumărate, multe neterminate, fără avize și expertize, dar în „prize”. Dacă se vor închide, precum clădirile cu bulină, spre bucuria popilor, vom deveni o nație creștină.
Avem spitale, unele-s pe post de debarale. Să te faci bine ai nevoie de parale, niște „hârtii” de valoare pentru îndesat în buzunare. Să scapi cu zile îți trebuiesc câteva pile.
De biserici te împiedici și nu poți să mă contrazici. În afară de consum, restu-i fum,… de lumânări. Ruga și pupatul de moaște, pentru mine, sunt ca oracăitului de broaște.
O idee „genială” ce ne mănâcă banii, cu anii, este o catedrală. N-am înțeles dacă ne mântuiește, ne izbăvește, ne cumințește sau…ne jecmănește.
Salarii mari la parlamentari. Restul să mai aștepte până ce „strada” o să se deșiepte.
Despre pensii nici nu pot să vă povestesc, dintr-una, pe zece ani, se poate face o excursie de două zile în Baia Sprie.
Singura problemă rămasă nerezolvată, la care s-a găsit, în sfârșit, un neisprăvit, sau mai mulți, să o rezolve, este legată de numărul de câini de la o stână. Stau la ses, în Agigea. Aștept detalii. Poate se rezolvă până la Rusalii. Am doi câini și am de gând să-mi cumpăr o oaie.

Lasă un răspuns

