M-am liniștit…

Posted: Decembrie 28, 2015 in Scrierile mele

Îmi vine greu să-mi imaginez cum ar fi „dincolo”. Frica lui Dumnezeu o am în sânge….în sângele lui nevastă-mea. Am aflat că Papa Francisc , dupa ce a stat un an în antreu a fost primit de Dumnezeu. Fusese ocupat cu analiza unui sondaj legat de gradul de ocupare a locurilor de muncă din Rai. PIB-ul Raiului era în scădere, mulți asistați și puțini la tuns iarba.
În timp ce-l descălța pe Papă (nu cu orice încălțări se ajunge în Rai), trăgându-l de șireturi i-a spus:
-Băi, Papă ! Numarul credinciosilor a scăzut! Vezi ce se întâmplă în Europa. Coboară pe pământ și transmite anunțul Meu: primesc și atei în Rai.
Deschid o paranteză. Asta a învățat-o de la Abramburica. N-ai Bacu-l, poți intra la facultate. Închid paranteza.
Cum nu am auzit ca Înaltpreabineîmbrăcatul și Multpreafericitul nostru să fi făcut contestație la CCR (Curtea Constituțională a Raiului), veșnica veșnicie a veșnicului viitor este rezolvată.
Sunt ateu, m-am liniștit !

Lasă un răspuns

