Prima zi din an…la cumpărături.

Posted: Ianuarie 5, 2016 in Scrierile mele

Ieri 04.01.2016 am fost la cumpărături. Prima zi de cumpărături din acest an. M-a rugat nevastă-mea. În Agigea, zăpada era până la genunchi…genunchiul broaștei și cum sunt singurul care stăpânește bine mașina pe gheața subțire, m-a rugat s-o duc până la o farmacie. Cererea ei m-a suprins. Nici ei nici fiicei mele nu le place să meargă cu mine la cumpărături. Cică fac glume „fâsâite”. Ajuns la farmacie ne-am așezat la coadă. Lume multă „bolnava” după sărbători. Scuzându-mă că vreau să pun doar o întrebare, să nu stau la rând degeaba, am fost lasat. Toți cei ce stăteau la rând, inclusiv nevastă-mea și farmacista au râs de întrebarea mea nevinovată:
-Doamnă, mă scuzați, aveți medicamente ?!

Comentarii
  1. Miki spune:

    Si aveau sau ai stat degeaba? :o)

Lasă un răspuns

