Pe scurt

Posted: Februarie 5, 2016 in Scrierile mele

Azi dimineață m-am simțit armean, se făcea ca eram undeva în Erevan. La știri prezentatorul ne relata cazul cu un autocar ce s-a ciocnit cu o basculantă. Ceva mai târziu m-am lămurit. Autocarul nu era autocar ci un autobuz. Nu s-a ciocnit ci a intrat, pur și simplu, în spatele unei baculante.

Creșterea economică pe anul 2016 se preconizeză a fi peste 4% și tovarășul Ponta nu mai este prim-ministru. Îmi bătea o venă în tâmplă gândind-mă la o logică simplă…

Lasă un răspuns

