Planeta Marte

Posted: Februarie 28, 2016 in Scrierile mele

Am citit într-o carte. Anul asta voi fi stresat de planeta Marte. Am înțeles. Mai nou, așa i se spune la nevastă. Sunt taur, sau am fost…acum fac un fel de ceva cu…pauză. Mai scria că voi resimți o oboseală nervoasă deși nu mi-au fost întinși nervii la maximum. Eram sfătuit să nu iau decizii importante și le-am încălcat,…azi am dus gunoiul. Chestia cu „sunt cineva” e perimată. În drum spre ghenă ceva m-a împiedicat făcându-mă grămadă pe un metru pătrat. În aceeași carte se preciza că voi avea parte de aprecieri, încă de ieri. Azi a fost rândul „planetei Marte”:
-Împiedicatu-le!

Comentarii
  1. Vergil Bogdan spune:

    Ma faci mereu sa citesc si sa recitesc si sa ma minunez… as vrea sa te ajut dar nu pot; pur si simplu nu ai nevoie…

    • aronpetru spune:

      Este ceva în neregula cu mine. O clipă nu sunt atent și încep să scriu. Scriu despre întâmplări reale pe care le condimentez cu „puțina sare și piper”. Unii mai cunoscători, condimenarea o tratează ca umor. Treaba lor. N-am înțeles cu ce ai fi vrut să mă ajuți ?! La cât de împiedicat sunt poate aș avea nevoie.

Lasă un răspuns

