La o cafea și o țigară

Posted: Martie 3, 2016 in Scrierile mele

Am început să fumez la 18 ani cu câteva țigari Aroma. După 14 ani ajunsesem la două pachete Carpați fără filtru pe zi. M-am lăsat de fumat 14 ani. A reluat fumatul cu Assos și acum, după 23 de ani, sunt în a patra zi de când m-am lăsat de fumat. Logic, gândind, mă voi reapuca de fumat după 23 de ani. Voi avea vârsta regelui Mihai. Apropo de rege. Am auzit că are probleme. Primul care i-a urat sănătate a fost tăcutul de la Cotroceni, apoi tehnocratul prim-ministru. Este cazul să-i urez și eu ceva.
-Majestate, peste 23 de ani vă invit la mine, în Agigea, la o cafea și o țigară !

Comentarii
  1. Vergil Bogdan spune:

    Nu rade, poate peste 23 de ani Agigea se va numi „Regele Mihai”?…

Lasă un răspuns

