După fiecare promoție…

Posted: Martie 5, 2016 in Scrierile mele

Aseară i-am ținut de frumos, la bucătărie, lui nevastă-mea. Făcea măscărici.
-Mucenici, nu măscărici! M-a corectat în timp ce apăsa cu tărie clanța … ușii de la bucătărie.
Indignată de confuzia creată a uitat pe foc un fel de sirop. Rezultatul și rețeta le-aș fi trimis celor de la drumuri și poduri … pentru asfalt. O aud:
-Asta nu mi s-a întâmplat niciodată!
-Nici mie! – și m-a dat afara din bucătărie.
Ce bucurie! M-am dus la birou cu gândul să încerc a scoate ceva din mine. De vreo cinci zile am scos doar nicotină și nu simt nicio ușurare. Ieri a fost zi de alimentare. M-am dus la Auchan. Înghesuială mare. L-am recunoscut și pe vecinul meu, nea Costică. Era în cap de masă. O masă de consăteni de-ai noștri, agigeni. Aveau cărucioare pline cu Busuioacă de Bohotin, vin 0,75 l, rose, dulce. M-am lămurit când am citit afișul. Reduceri 3Era Friday, dar nu era Black. Probabil a început campania electorală sau o fi „mâncat” ceva ministrul Agriculturii. Firesc, am căutat pe cineva să mă dumiresc. Dau de o fată ce conducea, încordată, un Ferrari. Un complex de fiare, ce-i venea până la plex, cu care aspira și mătura podeaua.
-Aș vrea să vorbesc cu cineva competent. I-am spus.
-Mă jigniți, sunt prima care afla ce se întâmplă pe aici. Competenții sunt într-o ședință, să dreagă busuioaca. Se va face o cerere către guvern pentru rambursare de tevea. Dacă nu ține cu rambursarea, parte din competenți vor ieți în stradă.
-La Palatul Victoria sau în Piața Revoluției? – am îndrăznit eu.
-Ce vorbești, nene!? După fiecare promoție se face o reducere de personal.

Comentarii
  1. Vergil Bogdan spune:

    Fii atent cum manevrezi clanta… cu nicotina chiar era cazul… ma grabesc spre partea cu promotiile; de cand cu astea, tot romanul cara tot ce-i vine la indemana din supermarket pe motiv c-ar fi promotie… recunosc ca sunt unul din fraieri… dar peste 23 de ani… ma lecuiesc si eu… chiar, oare cum as arata eu peste 23 de ani???

Lasă un răspuns

