Veniți de luați lumină!

Posted: Mai 1, 2016 in Scrierile mele

Cu niște foști colegi, dacă mai țin bine minte, am avut discuții aprinse … de la niște candele. Acum sunt stinse … discuțiile. Eu aprind candele în ziua de Paște. Pe vremea când usele-ul era pe valul pe care eu îl așteptam să se spargă de mal, le-am atras ura și disprețul fiind catalogat băsist … cu simbrie de la „împărăție”. Ei niste uselisti onești, care făceau voluntariat pentru „Dumnezeul lor” Ponta, punându-și, mai nou, amprenta … degetului mare, ca fiind cel mai cel intelectual român și pentru „de un astfel de președinte avem nevoie” pe nume Antonescu, alintat Căcărău, încă de mic, mi-au spus să las politica pe seama celor inteligenți. Vezi Doamne „Oricine vine, în locul lui Băse, la Cotroceni este mai bun decat Băse”. Acum îl critică pe acest „oricine” zis „mutul” (nici mie nu-mi place). În locul lor mi-aș ascunde capul în nisip, precum struțul, și aș tăcea … inteligent. Nu-mi rămâne decât să le recomand: „Veniți de luați lumină!”… din Agigea.

Lasă un răspuns

