Așa cum am scris eu în cartea mea …

Posted: Mai 2, 2016 in Scrierile mele

Îmi plac mie blogării ăștia cu veleități de scriitori analiști. Nu omit să întâmpine cititorul, care le trece „pragul”, cu formula „Așa cum am scris eu în cartea mea …” de parcă ar fi urmașii maiașilor, cărora li s-a pus în cârca sfârșitul lumii în 2012, deși viziunea apocaliptică aparține religiei creștine, iar după Nostradamus vom mai exista aproximativ vreo 10 secole, în speranța că se va reuși descifrarea calambururilor și anagramelor sale. Revista Rebus a apărut mult mai târziu. Prezicerile lor sunt niște mărunțișuri, ușor de anticipat încă de pe băncuța grădiniței, mai ales că sunt de natură politică. Vin alegerile și constat că suntem la fel de proști ca adepții pastorului Jim Jones, care a declarat că sfârșitul lumii va fi în ’67 și, de teamă, adepții lui s-au sinucis în ’78. Dacă nu-i vom mai sustine pe penali, pe anchetații cu „prezumția de nevinovăție”, pe nenorociții din Parlament, care dau legi bune numai pentru ei, fiind în stare să desființeze instituții, să schimbe regulile societății în favarea lor, credeți că va veni sfârșitul lumii ? Mare parte din electoratul nostru așa crede.
Mie nu-mi rămâne decât să-i paravrazez pe acești blogări spunând: așa cum am scri eu în cartea mea de Mecanica fluidelor: „Apa trece și pietrele rămân”.

Lasă un răspuns

