Lansare de carte

Posted: Iunie 10, 2016 in Scrierile mele

Astăzi am fost la o lansare de carte: „Chef de glume” a lui Trăian Brătianu, care ieri a implinit 75 de ani. La mulți ani ! La plecare m-a întrebat nevasta:
-Unde mergi?
-La un chef…
Orice legătură cu cele întâmplate la „chef” e pur întâmplătoare gândidu-mă la scuzele că vin târziu acasă:

Venind de la un…chef

Târziu acasă, încercând o bună dispoziție,
Am început c-un banc crezând că fac senzație.
N-apuc. Aud nevasta spunându-mi, nu pe nume:
Ce, bă! Te-ai întors cu… „Chef de glume”?!

*

Nevastă-mea, privindu-mă în relief,
A tras concluzia că vin de la un chef
Eu, care nu băusem mai nimic anume,
I-am spus: fost-a doar un … „Chef de glume”

*

Gândeam la o petrecere, de povestit la lume.
Sărbătoritul a venit cu „Chef de glume”.
Ne-a dat la toți să bem, măi dragă!
Doar un pahar cu … bragă.

Comentarii
  1. Vergil Bogdan spune:

    Mai draga, ne batura si albanezii… Noroc ca ne mai scoate cineva din… cu cate-o glumita… Multumim domnule!!! Cat despre fotbalul nostru, tot inainte, cu lozinca „fruntea sus, obrazul gros”.
    Dar, nu ai avut impresia ca imnul albanez avea o melodie ultra-cunoscuta: Pe-al nostru steag e scris unire? Ia asculta: https://www.youtube.com/watch?v=0SBa8jcObEg. Ciudat! Uite confirmarea de pe Wikipedia: Himni i Flamurit (English: Hymn to the Flag) is the national anthem of Albania. The music of the anthem was adapted from an original composition by the Romanian composer Ciprian Porumbescu, for the song „Pe-al nostru steag e scris Unire” (or „E scris pe tricolor unire”).[1] Whereas the words were written by the Albanian poet Asdreni (Aleksandër Stavre Drenova), and are merely different from the original Romanian lyrics which Andrei Barseanu wrote for Porumbescu’s piece.

    • aronpetru spune:

      Pe mine nu ma mai pasioneaza fotbalul. Am spus inainte de meci si am martori ca-l vom pierde. Pupatorul de icoane (iconele nu l-au ajutat cu nimic. Inca o dovada ca Ce de Sus nu are treaba cu pupatul) ar fi bagat in echipa cel mai bun atac. N-am dat niciun gol din actiune. Ce atacanti…

Lasă un răspuns

