M-am gândit să-i fac o surpiză

Posted: Iulie 28, 2016 in Scrierile mele

Am auzit că mâine va fi sfârșitul lumii. Se schimbă polii magnetici ai Pământului. Se va observa prin căderea magneților de pe frigidere. Prima mea mare îngrijorare am simțit-o la cutremurul din ’77. Eram în pat. Ne uitam la un film bulgăresc. Deodată, soția a sărit ca arsă. Îi luase foc instinctul de conservare. A tâșnint pe ușă. Eu, care nu am toate instinctele acasă, am luat-o pe fiică-mea din patuț și m-am postat în rama ușii de la dormitor, ca pentru o poză de sfârșit. După ce „sfârșitul lumii” s-a sfârșit am ieșit pe balcon, în brațe cu cea mică. Toți locatarii blocului erau afară. Am pus prima întrebare de îngrijorare:
-La voi merge televizorul? Sunt curios cum se termină filmul.
A doua oară a fost prin decembrie 2012, dacă îmi aduc aminte bine. Mayașii ajunseseră cu calculul calendarestic la aceea dată. Nu știu care a fost părerea cercetătorilor britanici dar eu emit una. Mayașul n-a mai apucat să-și termine opera. S-a îmbolnăvit și aflând, pe surse, ca România are spitale ce datează de pe vremea lor, s-a internat la noi și la scurt timp a murit.
Mâine va fi sfârșitul lumii. Am facut o plimbare prin Agigea. N-aveam ce vedea și m-am gândit că ar fi bine să mă obișnuiesc cu acest nimic. Pe drum m-am întâlnit cu nea Costică, vecinul meu. Venea, șontâc-șontâc, de la serviciu. Este paznic de noapte la o firmă ce are șezlonguri pe plajă. Hoții n-au aflat că singurul șezlong ce nu poate fi furat este cel pe care doarme el.
-Pari obosit – i-am spus.
-N-am dormit toată noaptea. Șeful și-a serbat ziua de naștere.
Întors acasa m-am gândit să-i fac o surpriza soției când va veni de la serviciu, așa ca de sfârșitul lumii și când ne vom revedea, unde ne vom revedea, să nu aibe nimic a comenta. Adică să fac ceva bun de mâncare. Am sunat-o:
-Dragă, să mă anunți când vii! O să-ți fac o surpriză.
-Cu cât timp înainte vrei anunțul?
-Cu douazeci și patru de ore.

Comentarii
  1. Noni spune:

    Ura! Aţi reînviat literar! Cu text – cum altfel! – umoristic!
    Bucurie de la Ananie!🙂

  2. Boros Gheorghe spune:

    HIP!HIP!URAAAAAA!Fara ocolisuri,am crezut ca ti-a disparut harul!Dai inainte BaAroane!Am si eu o rugamine:promoveaza printre ai tai prieteni un link
    http://www.commhubb.com/affiliate.php?ref=21635
    Este legatura catre un site SUA care isi propune sa faca cati mai multi oameni de pe glob proprietari.Cum stii engleza poti accesa acel site sa afli mult mai multe chiar de la fondatorii lui.Multumesc.Si inca ceva:te inscrii si devii ACTIONAR GRATIIIIIIIIS!

  3. mikilici spune:

    No, acum pot sa dorm linistita. Sa vedem maine ce stiri mai avem. Dezmințire ca nu era vorba de poli ci de polipi

  4. nutu i spune:

    scriitorul din tine evolueaza dar se pare dependent de sotie.La mai multe….!scrieri, ca aici se poate.

  5. bibiguli spune:

    Spor la scris !

Lasă un răspuns

