Horoscopul de astăzi

Posted: August 7, 2016 in Scrierile mele

Eram în chioșcul din curte. Îmi beam cafeaua. Socrul meu își făcea siesta. O face din oră-n oră. Nevastă-mea la serviciu. N-apuc să sorb din ceașcă, o aud pe madam Neti, cea cu horoscopul. Îngrijorat și grijuliu cum sunt am pus mâna pe telefon și am sunat-o pe nevastă-mea:
-Ai grija pe unde umbli! Evită scara de serviciu și scara de incendiu. Nu controla situația din balcoane. Trimite pe altcineva !
-Ce-ți veni ! – o aud.
-Am auzit, la horoscop, că astăzi îmi va cădea cineva apropiat … cu tronc.

Comentarii
  1. Noni spune:

    Lângă ceaşca de cafea să fie întotdeauna caietul şi creionul (pixul).
    Uite ce idei umoristice ies! (Yes!)🙂

  2. nutu i spune:

    buna ,bibilica ta produce ca la tinerete

Lasă un răspuns

