Biografie

Posted: August 29, 2016 in Scrierile mele

În curând va apărea o nouă carte a Clublui Umoriștilor Constănțeni la care am pus si eu umărul. Pardon, condeiul.
Editorul mi-a recomandat să-mi scriu, pe scurt, biografia. Mi-a spus să fie la persoana a treia, ca si cum mi-ar fi scris-o vecinul meu, nea Costică. A ieșit după cum urmează:
Anul de naștere 1946, localitatea Brașov. Pentru prima dată a văzut „lumina tiparului” la șapte ani și a urmat … Și a urmat … Și a urmat … Anul acesta a împlinit șaptezeci de ani și va urma … „Ia-o ca o gluma” a fost prima lui carte de „limbă și literatură română”, ceea ce i-a adus o notorietate în familie. De atunci soția îl admonestează cu apelativul „Scriitorule!” A dat chiar și un interviu la un ziar local, pe care îl ținea în mână vecinul lui, nea Costică, povestindu-i, cu lux de amănunte, hohotele de râs ale soției, care după ce a citit cartea, a aflat că este de umor.

Comentarii
  1. Gica Popa spune:

    Aroane, esti si ramai o … Comoara. Pt cei care te stiu. Iar tu stii, ca eu te stiu bine-bine. Astept sa-ti vad, citesc si re-citesc, Biografia ta, scrisa de … nea Costica. GP

Lasă un răspuns

