Podul de la Agigea

Posted: Noiembrie 29, 2016 in Scrierile mele

De ziua porții școlilor deschise s-a închis podul de la Agigea. O deschidere compensată cu o închidere precum în politica noastră de reduceri de impozite compensate cu măriri de taxe. Aveam un drum de făcut și m-am dus la service-ul din Agigea să-mi verific mașina. Cum mă grăbeam, am intrat direct la șef … M-a dat afară.
M-a dat afară recomandându-mă unui mecanicos, care s-a pus pe treabă. Muncea și mă iscodea:
-Mergeți departe?
-Până în Constanța.
-Așa departe ?! A glumit mecanicosul.
-Păi, am cam mult de ocolit!
Ieri am aflat de pe o burtiera TV că s-a deschis podul ce leagî Constanța de Mangalia. Măi, să fie! – mi-am zis. Pe unde și când dracu’ l-au făcut că n-am văzut niciun chinez? Am plecat spre Constanța să mă aminunez. Draci. Era podul vechi ce leagă Lazu de Agigea.

Lasă un răspuns

