Nu este nimic anormal în România.

Posted: Ianuarie 6, 2017 in Scrierile mele

Azi dimineață când m-am trezit, aruncându-mi ochii pe geam am văzut lumină și mi-am zis: „Cum dracu’ am dormit atât de profund”. M-am uitat la ceas. Era ora cinci. M-am uitat pe geam. În Agigea era zăpadă și strălucirea ei se reflecta prin geam. Agigea este o cumuna normală într-o Românie normală. Nicio o lamă nu-i pe stradă. N-am înțeles de ce România se va integra în normalitate, începând de ieri-alaltăieri, cum ne-a explicat premierul. Tot ce se întâmplă în România face parte din normalitate. Nu am informații despre ce se petrece în țară pentru că în Agigea, cu religiozitate, deși nu cred să aibe girul Înaltpreafericitului, în astfel de situații, „autoritățile” opresc curentul. După cateva ore în care am exersat clănțănitul din dinți a apărut lumina. Nu mult, suficient să aflu că în țară situația e precară. Autostrăzi închise, localități și chiar un judet, Constanța, izolate, ambulanțe care nu ajung la timp la pacienți, lipsă curent electric ți apă, rugi de la autorități „Stimați cetățeni, nu ieșiți din case!”, etc. Normal, iarna ne-a luat pe nepregătite. De ce vrea premierul o Românie normală? Nu-l înțeleg, nu este nimic anormal în România !

Comentarii
  1. nutu i spune:

    pretentiosule,mai lasa si tu de la tine daca ai de unde

  2. Nea Nae spune:

    Suarez nu realizeaza ca deja tu aI lasat de la tine PLATINDU-TI IMPOZITELE SI TAXELE LOCALE! Dar solutia la care ai recurs, pentru a recupera ceva din banii platiti, este cea convenabila tuturor: clantanitul din dinti si alimentarea blogului!

Lasă un răspuns

