Despre stres

Posted: Iunie 25, 2017 in Scrierile mele

Sunt, de câteva zile, singur acasă. Nevastă-mea îmi lasă câte o listă cu ce am de făcut. Afară nu mă incumet. Căldură mare și tai din listă. În casă e răcoare, deci o plăcere să…stai. Venind de la serviciu îi citesc pe față stresul. Să o îmbunez îi spun despre cât de atent am fost:
-Azi dimineață ți-ai uitat cerceii pe masa din bucătărie. Ce e cu tine?
-Mă stresează patronul. Îmi spune de zeci de ori același lucru.
S-o îmbunez i-am spus:
-Azi dimineață ți-ai uitat cerceii pe masa din…
N-am apucat să termin…

Lasă un răspuns

