Groaznic, dar…m-am liniştit

Posted: ianuarie 22, 2013 in Scrierile mele

Am citit pe un blog, dar nu numai, păreri diverse depre ceea ce se întâmplă pe la noi. Am luat-o la vale, numai frâna ne lipseşte. Incă doi morţi în Alger şi am aflat că de vină este tot Băsescu. Da, Băsescu i-a sfătuit să muncească afară. Politicienii români, de la ’89 încoace, n-au nicio vină, saracii. Nişte amărâţi, dar amărâţi, amărâţi, a căror singur scop a fost bunăstarea noastră si a venit Basescu, un nenorocit, care le-a zădărnicit toate planurile. Mă uit la ei cum cresc numeric, ca ciupercile după ploaie şi câte sacrificii fac pentru a ne cocoţa pe cele mai înalte culmi ale universului. Parcă-l văd şi-acum pe Ponta cu îi mulţumea lui Corlăţean, cu cearcane cât un lighean, pentru eforturile făcute, e drept, vorbind la telefon cu omologii din Alger. Jale mare, în ţară. Avem oameni ai străzii şi după cum am auzit, vom avea în curând şi parlamentari ai străzii. Li s-au taiat nişte indemnizaţii. Câte sacrificii !, şi toate astea pentru cine credeţi, pentru noi. Acum mi-e groază că o să apară iar Basescu, să-i sfătuiască şi pe politicieni să meargă să candideze în Germania, în Franţa, în Anglia sau chiar şi-n Alger că în România nu mai este nimic de furat. Tot ce se intamplă este groaznic. Colac peste pupăză o altă catastrofă naţională era să ne pască. Ziarele şi toate televiziunile m-au liniştit. Andrea Marin s-a întors din Dubai.

Comentarii
  1. dorian65 spune:

    Nu este rau daca ar pleca toti sa candideze in alta tara.Domnule si astia de pe aici au expersia ,,nu mai pun botul”.
    Nu Basescu este devina ca eu am plecat la munca in alta parte ci sistemul pe care Basescu a incercat sa il corecteze ,in felul lui,si nu a reusit.

  2. Gigi Boros spune:

    Cred ca cea mai buna solutie ar fi ca toata populatia Romaniei sa fie in parlament si legile sa le faca fiecare pe strada sa,sau blocul sau.Am elimina astfel cheltuielile cu parlamentarii pentru ca fiecare se va caza la el acasa(sau ma rog unde are viza de flotant) si nici nu ar mai fi nevoie de tot personalul auxiliar de la parlament.Casa Poporului ar fi intr-adevar a poporului si s-ar putea face in ea gradinite(alta economie deoarece nu vor mai trebui construite gradinite)

  3. Miki spune:

    Apropo de „Nu Basescu este devina ca eu am plecat la munca in alta parte ci sistemul pe care Basescu a incercat sa il corecteze ,in felul lui,si nu a reusit.”
    Sistemul asta ni-l cam meritam. Atata timp cat ne preocupa capra vecinului mai mult decat sa ne facem treaba nu putem da vina pe sistem. Suntem toti un popor de atotstiutori dar care habar n-au de nimic cand ii scuturi unul cate unul. Atata timp cat tinerii care ies de pe bancile scolii iti vin la interviu cu pretentia ca: „sa mi se dea ca eu m-am pregatit sa fiu manager”….. Mai frate, dar bun simt nu mai exista? Daca in timpul in care ne plangeam (sau ce vorbesc aici… jumatate din timpul asta) incercam sa facem poate era mai bine. Pestele e drept ca de la cap se-mpute dar.. cine l-a pescuit oare?

    • aronpetru spune:

      Predau la o Universitate din Constanta Mecanica fluidelor. M-am reintors in invatamant. Nu vreau sa va povestesc cata nestiinta zace in copiii astia…au trecut prin liceu cum au trecut, dar se pare ca tot asa au trecut si prin gimnaziu. Au pretentii…

Lasă un comentariu