Miniştrii spun lucruri trăsnite

Posted: ianuarie 10, 2013 in Scrierile mele

Ministreasa Grapini, despre impozitul forfetar: se aplică doar acolo unde cheltuiala administrativă pentru plata impozitului pe profit este mare şi pentru întreprinzător şi pentru stat.

Păi nu-ţi vine să zici “cum aia a mă-sii”
Nu ne-a explicat dar pot să deduc din motivile introducerii impozitului, spuse de doamna ministrareasă:
Simplificarea administrativă la întreprinzator: Adică, nu se mai ţine evidenţă contabilă ? Adică, nu se mai raportează la Administraţie nimic? Atunci da simplificare. In cazul ăsta vă întreb aşa, ca un necunoscator: cum rezolvaţi problema legată de TVA?
Simplificarea administrativă la instituţiile de control ale statului: Adică, la aceste firme nu mai trimiteţi controale? Mi se pare corect, că plătesc în avans. Dar ce vă faceţi cu “baieţii” ăştia de la control, îi frustraţi de-o şpagă, sau le luaţi pâinea de la gură prin disponibilizare.
Posibilitatea evidenţierii veniturilor în mod corect: Asta chiar că mi se pare de râsul curcilor. Ce poate fi mai corect pentru ministrăreasă decât să ia profitul omului în avans şi după care, Dumnezeu cu mila.
Madama ministrăreasă stie ceva, dar, după mine, ceea ce vrea mi se pare absurd, deşi încearcă să ne convingă că acest impozit nu este ca cel impus de Boc. Mai spune ea : “Sumele de plată, nu vor fi egale pentru toate serviciile şi se va ţine cont de indicatori relevanţi: capacitate locaţie, calitate amplasament şi tarifele medii adecvate locaţiei”. Mai spun eu: sunt tare curios cât timp îţi va lua o astfel de evaluare? Cât personal vei angaja să faci asta? Si dacă o faci, ca să stea în picioare trăsnaia ta, vreau să ne spui cât te-a costat? Că aştia pe care-i controlezi, ştiu. Tot ei vă plătesc.
Este ca şi cum întrepinzătorii sunt de vină că avem guvernări proaste. Va asigur madam ministrăreasă că eu n-am să mai cer bon fiscal.

Comentarii
  1. Gigi Boros spune:

    Parca tot tov-a grapini tuna si fulgera impotriva imp forfetar introdus in2009 din luna mai de unul din multele guverne boc,impozit in urma caruia cca 400000 de soc.com si-au suspendat activitatea si a crescut somajul cu cca 350000 de persoane(asa brusc).Cred din ce in ce mai tare ca ar trebui sa vina americanii sa ne conduca,ca acestia din tzara,indiferent de culoarea politica bat campii cu o gratie desavarsita si ne baga pe noi in rahat.Nu am de zis la cele gingurite de ministresa decat:DUCEVA-TI in ……….africa si HUOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!

Lasă un comentariu