Despre premii

Posted: Iulie 17, 2015 in Scrierile mele

Venind de la serviciu, treizeci de grade afară, m-am gândit să sting „focul” cu o bere rece, Bergenbier, de-aia cu „Milioane de premii să-ți trăiești prietenia”. Surpriza a venit când am scos capacul, gândind la horoscupul lui Neti. Azi imi va surâde norocul. Din capacul scos îmi surâdea o bere. O altă plăcere. M-am dus să-mi recuperez berea cadou. Vânzătoarea-și legăna copilul în ladou. Nu vă reproduc exact, dar am dedus din spusele ei. Cei de pe litoral își pot lua recompensa din Carei.

Lasă un răspuns

